פגישת ייעוץ עסקי

פגישת ייעוץ עסקי לעסקים

כל בעל עסק
צריך מנטור אחד
שיאמין בו

אילו סוגי פגישות ייעוץ עסקי אפשר לקבל ממני?

פריצה אסטרטגית

פגישת ייעוץ עסקי לעסקים שממוקדת בחיפוש הפריצה האסטרטרגית הבאה שלך בעסק. מה יוביל את העסק שלך לרמה הבאה שלו במכירות, ברווח ובתזרים בעו״ש

וורקשופ עבודה אישית

כשיודעים מהיכן יוצאים ולאן צריך להגיע צריכים לתכנן איך ליישם את זה בפועל. וורקשופ עבודה אישית נועד להוציא אותך עם תוכנית פעולה שעובדת

ערוץ רווח ל100k

אתה תמיד ערוץ רווח אחד לפני 100k בעסק שלך. בפגישת ייעוץ עסקי לעסקים בנושא ערוצי רווח נאתר אותו ונבנה תוכנית פעולה שעובדת איך להשיג את היעד הזה בזמן שיא

מה זה פגישת ייעוץ עסקי ומה תוכל לצפות לקבל ממנה?

קשה להאמין שיש בעל עסק שלא יודע, או מבין מה זה פגישת ייעוץ עסקי לעסקים. הנתונים גם מלמדים שבעלי עסקים משתמשמים בשירותי פגישת ייעוץ עסקי לא מעט. זה לא תופעה נדירה.

אז אם כל כך ברור מה לא ברור בעצם?

מה שלא ברור להרבה בעלי עסקים בדרך כלל זה מתי כדאי לקחת ליווי עסקי מתמשך ומתי כדאי לבקש פגישת ייעוץ עסקי אחת. בשוק יש המון הצעות של אימון עסקי, ליווי, תוכניות ליווי, איבחונים ופגישות ייעוץ שונות. השמות וההצעות מבלבלים ולא תמיד ברור מה כל הצעה כוללת.

הדילמה השכיחה להרבה בעלי עסקים שמחפשים עזרה לעסק שלהם היא בין תהליך שיכול לקחת מספר מפגשים לבין ייעוץ נקודתי ומדוייק שיכול להתפרש על פגישה לייעוץ עסקי אחת שתארך לכל היותר כמה שעות.

נתחיל מהסוף. 

הכלל הטבעי והפשוט הוא שכל מה שניתן לעשות אותו קצת וממוקד – אין שום סיבה או הצדקה בעולם להאריך אותו. אם כך ברור שאם יש לך דילמה עסקית ברורה או שאלה מאוד ממוקדת כדאי מאוד ללכת לפגישת ייעוץ עסקי קצרה, לקבל את התשובה וליישם אותה מיידית בעסק.

לאחר מאות שעות ייעוץ ללקוחות עסקיים בשנים האחרונות זיהיתי שיש שלושה נושאים שפגישות קצרות וממוקדות איתי יכולות להועיל מאוד לבעל עסק. סביב הנושאים האלו פיתחתי שלושה סוגי פגישות לייזר קצרות שאורכות מפגש אחד. כל פגישה לייעוץ עסקי מתחילה בתיאום ציפיות באופן ברור עם הלקוח,  ובסוף הפגישה הלקוח יוצא עם תוצר  גמור איתו הוא יכול להמשיך הלאה.

פריצה אסטרטית

היא פגישה לייעוץ עסקי שמיועדת להבין מה הכיוון האסטרטגי שהכי כדאי לעסק ללכת בו. יש הרבה דרכים להגדיל ולפתח עסק. אפשר להגדיל מכירות, אפשר להתייעל בהוצאות, אפשר למנף על ידי כח אדם . כל כיוון אסטרטגי כזה יש לו תועלות ומחירים, סיכויים וסיכונים. בפגישת ייעוץ עסקי אחת בתהליך לייזר אפקטיבי שפיתחתי אפשר לזהות בדיוק לאן ללכת.

וורקשופ עבודה

הסוג השני של פגישות ייעוץ הוא וורקשופ עבודה. תחשבו רגע על  ווייז כדוגמה. לדעת לשים בווייז לאן רוצים להגיע זה לא מספיק. צריך לדעת איך לתכנן את הנסיעה לשם וזה בדיוק מה שהווייז יודע לעשות באופן מתוחכם. בעולם העסקי עוד לא המציאו כלי טכנולוגי עסקי כמו הווייז אז הדרך לעשות את זה היא בעזרת מנטור שכבר עשה את הדרך הזאת עם מאות בעלי עסקים. ומכיר את קיצורי הדרך, השבילים הנסתרים והמעברים התת קרקעיים כיצד להגיע לשם.

ערוץ רווח ל100k

אין בעל עסק שרחוק מידי מערוץ רווח שיכול להכניס לו 100k בחודש. לאחר ליווי של מעל 180 בעלי עסקים פעילים בתהליכי ליווי מתמשכים אני יודע שיותר מ82% מהעסקים שפגשתי בתחילת הדרך והתוותי להם את הכיוון האסטרטגי הצליחו לממש ולהראות תוצאות בכיס. מה שהוביל אותי להציע לבעלי עסקים את את השירות הזה.

פגישה לייעוץ עסקי
פגישת ייעוץ עסקי

מי צריך פגישת ייעוץ עסקי?

אני לא יכול לחשוב על בעל עסק שלא מתאים לו פגישת ייעוץ עסקי. כי פעילות עסקית מאופיינת בדינמיות מתמשכת לאורך זמן. פגישת ייעוץ עסקית היא המקום לעצור רגע לבחון את הפעילות. להוסיף עין חיצונית של מומחה שיכול בקלות לזהות חסמים, תקיעויות ומעצורים אבל בעיקר גם נכסים סמויים, הזדמנויות מפתיעות, שווקים מתעוררים ועוד.

ההזדמנויות הן אין סופיות אין להן סוף או גבול.  פגישת ייעוץ עסקי לעסקים היא חוויה של גילוי, יצירתיות ומעוף קדימה. אלו בדיוק התכונות שמאפיינות יזמים ובעלי עסקים שגרמו להם להקים את העסק ולהגדיל אותו. פגישת ייעוץ עסקית היא כמו הדייט של ״בעל העסק״ עם עצמו ״היזם״. ויש בפגישה לייעוץ עסקי לעסקים משהו רומנטי, מסעיר ואפילו מעורר תשוקה..

קראו גם על יזמות אונליין

אז נכון, פגישת ייעוץ עסקית מתאימה לכל בעל עסק אבל יש בעלי עסקים שמגיעים לצמתים ושאלות שפגישת ייעוץ עסקית הופכת לצורך חיוני עבורם.

בעלי עסק שמצויים בצומת אסטרטגית

בכל שלב בהתפתחות העסקית מופיעות דילמות עסקית. דילמה היא התלבטות בן שתי אופציות שכל אחת מהם נראית כמו תשובה אפשרית טובה לשאלה בסיסית. זה כמו להגיע לצומת T. פניה ימינה תוביל למקום אחד ואילו הפניה שמאלה תוביל למקום אחר לגמרי. ברור לגמרי שכשמצויים בצומת המחיר של לקיחת כיוון אחד היא וויתור על האפשרות להגיע לכיוון השני. ובמקרה שנלקחה הפניה הלא נכונה בצומת החזרה לאחור קשה ועולה הרבה. 

בעל עסק שמצוי בדילמה עסקית, אבל מדחיק אותה ולא פותר אותה, יכול מהר מאוד לגלות שהמחיר שהוא משלם גבוה והפעילות הרגילה מתחילה להיפגע ולסגת אחור. זה סימן שיש צורך דחוף לקחת פגישת ייעוץ מקצועית וטובה ולפתור במהירות את הקושי והדילמה. לבעל עסק כזה מתאימה פגישת פריצה אסטרטגית.

בעלי עסקים שיודעים מה הם רוצים, אבל לא יודעים איך לעשות את זה

לפעמים התשובה לדילמה מופיעה בעצמה בפני בעל העסק. לעיתים הוא מגיע אליה בעזרת פגישת ייעוץ עסקית ויוצא לדרך, אבל אז הוא מגלה שהוא לא יודע איך ליישם אותה. תהליך פיתוח עסקי של בעל עסק חושף אותו הרבה פעמים למה שהוא לא יודע ולא פחות פעמים בעל העסק לא ידוע מה הוא לא יודע. ״תחום העיוורון״ שלו לא קטן. 

זה כמו לעלות על רכב להתחיל לנסוע בו פתאום? איך נוהגים ברכב הזה? זהו שלב בו יש צורך להכין תוכנית עבודה מפורטת ליישום הפתרון. לבעל עסק כזה מתאים וורקשופ עבודה אישית.

בעלי עסק שיודעים איך לעשות את זה, אבל לא יודעים איך הכי כדאי ליישם את זה

לפעמים בעל העסק יודע מה הוא רוצה. יודע גם איך לבנות תוכנית יישום לבד ולעשות את זה. אבל הוא לא ידוע איך הכי כדאי לו לעשות את זה. הוא מגלה שגם בשלב היישום יש אופציות שונות אבל הוא לא יודע איך להעריך אותם נכון ולקבל החלטה במונחי עלות/תועלת. 

הרבה פעמים זה ממוקד בשאלה איך להוסיף ערוץ רווח שיוביל את העסק שלי ל100k. להם מתאימה פגישה מסוג ערוץ רווח ל100k.

פגישת ייעוץ עסקי
פגישה לייעוץ עסקי

השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעה