ליווי עסקי 1:1

ליווי עסקי לעסקים

ביזנס לא עושים לבד

אילו סוגים של ליווי עסקי תוכל לקבל ממני?

פריצה אסטרטגית

ליווי עסקי ממוקד וקצר שמטרתו למצוא וליישם צעד פורץ דרך בעסק

השלב הבא בעסק

ליווי עסקי ממוקד לטווח בינוני שמיועד למי שרוצה לבנות וליישם תשתית חדשה בעסק

כבוש את הנישה שלך

ליווי עסקי ארוך טווח לבעל עסק שמבין שהכי טוב להיות בפיסגת השוק שלו

מה זה ליווי עסקי?

בינזס לא עושים לבד

האומנם?

כל ביזנס מתחיל ביזם שחולם חולם. הוא חולם אותו לבד. לפעמים לוקח לו שנים להודות בפני עצמו שיש לו חלום. לפעמים הוא מודה ואולי אפילו משתף אנשים שקרובים אליו בסוד אודות החלום שלו, לעיתים יכול לעבוד זמן רב אפילו יותר מעשר שנים עד שהיזם מוכן לעשות את הצעד ולהקים את הביזנס סוף סוף. 

כי זה מפחיד!

וכשהיזם עושה את הצעד ומקים את העסק הוא מגלה שכמו הרבה דברים גדולים שרוצים לעשות בחיים: קריירה, זוגיות, משפחה ועושר, צריך ללמוד את התחום ולדעת להתאים אותו למצב הספציפי שלו. ואם חשובים על זה בעצם, לדברים החשובים באמת? – אין אף בית ספר אמיתי שמכין אותך אליהם, חוץ מהחיים עצמם.

ומה הדרך הטובה ביותר ללמוד את הביזנס?

הדרך הכי טובה היא על ידי ליווי עסקי.

ליווי עסקי הוא צורת לימוד, שבה מנטור מלווה את בעל העסק ומלמד אותו את ״רזי המקצוע״ של הביזנס אבל לא באופן תיאורטי אלא באופן שמיישם את התוכן  על ידי הטמעה יום יומית בעסק של היזם.

מה מרוויח בעל העסק מליווי עסקי?

קיצור זמן

הקמה, פיתוח והשבחה של העסק יכולה לקחת הרבה זמן. ההזדמנויות בשוק לא מחכות לאף אחד. הזמן הוא קריטי. למה לבזבז זמן על ניסיונות כושלים, טעויות ותקלותשל ניסוי וטעיה כשאפשר להיעזר בליווי עסקי מקצועי שחוסך את הזמן הזה . והנה בונוס נוסף – ליווי לעסקים גם חוסך גם את עוגמת הנפש והתסכול.

הורדת עלויות

ליווי עסקי עולה כסף. ברור וגם לא מעט. אבל ליווי לעסקים דווקא חוסך המון כסף לבעל העסק. כי טעויות בהקמה ופיתוח עסק יכולות לעלות הון. לא נדיר לראות בעלי עסקים שהשקעתם ירדה לטימיון בשל בעיות ותקלות שהיה קל להימנע מהם לו היה ליווי עסקי בזמן אמת.

שקט נפש

להקים לפתח ולהריץ עסק, יכול להיות סיפור מלחיץ במיוחד למי שלא יודע מה לעשות. כנעט תמיד בעל העסק לא יודע מה לעשות. תמיד יש הפתעות. תמיד יש דברים שבעל העסק לא יודע אפילו שהוא לא יודע והם מחכים לו מעבר לפינה. ליווי עסקי צמוד מאפשר לבעל העסק לחלוק את הדאגות, החששות והקשיים עם מלווה מנוסה שידע איך לעזור לו להתגבר עליהם.

ליווי עסקי
ליווי לעסקים

מי צריך ליווי עסקי?

בתור יועץ עסקי אני יכול לקבוע בוודאות:

אין בעל עסק שלא יכול להיעזר בליווי עסקי. ייעוץ עסקי רלוונטי בכל שלב בחיי העסק. גם במצבים בהם הכל נראה סבבה ולכאורה למה ללכת לליווי עסקי? בכל זאת, מניסיוני בתור יועץ עסקי, תמיד אפשר למצוא אזורים אפלים ומוזנחים שאם לא יטופלו מבעוד מועד הם עלולים להתפרץ ולגרום נזקים אדירים עד כדי החרבת העסק. 

אפשר לומר בדיוק ההיפך. דווקא כשהמצב טוב ורגוע יחסית, זה הזמן הכי טוב להיכנס לליווי עסקי לשפר ולבנות תשתיות להגדלת הרווחיות, החוסן והעמידות של העסק.

ויש מצבים שבהם הליווי העסקי הוא צורך ומהלך מתבקש. 

פריצה אסטרטגית

אם אתה מכיר את העסק שלך אתה יודע שכל עסק שמתפתח עובר כמה תחנות בחייו. ממש כמו התפתחות של אדם מתינוק לילד, מתבגר, מבוגר וזקן כך העסק שמתפתח משנה צורה משלב לשלב. בשלבים האלו מתבצעת פריצה אסטרטגית. ליווי עסקי יסייע לבעל העסק למצוא את הכיוון, העוצמה וההיקף של הפריצה האסטרטגית הכי כדאית עבורו.

הליווי העסקי בדרך לשלב הבא בעסק שלך

עסק שכבר פרץ והתבסס זקוק להכוונה לגבי השלב הבא שלו. בשלב הזה צריך לאפיין ולתכנן את העסק באופן מתאים ומדוייק על ידי בניית תוכנית פעולה אפקטיבית איך להגיע לשם, וכאן ליווי עסקי עונה על הבעיה.

כבוש את הנישה שלך – ייעוץ וליווי עסקי

אם העסק שלך התבסס ואתה כבר במקום יציב יחסית ולא עוסק בשאלות הישרדות, הגיע הזמן שתחשוב על כיבוש הנישה שלך. אתה ידוע היטב שלמי שנמצא למעלה בראש הפירמידה של השוק והנישה שלך יש את הביטחון הכי גדול, את היכולת להשיג את הרווחים הגדולים ואת האופק הכי רחוק להתפתחות.

ליווי לעסקים קטנים ובינוניים – למה שזה לא תהיה אתה?

מעוניין בליווי עסקי? השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעה