יזמויות און-ליין

יזמות אונליין

כל בעל עסק
צריך מנטור אחד
שיאמין בו

מה הם השלבים של יזמות און-ליין?

השקעה

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

השבחה

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

אקזיט

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet

מה זה יזמות און ליין / יזמויות באינטרנט?

המאה ה21 הביאה עמה לעולם את מהפיכת המידע שהתפתחה בעקבות המצאת האינטרנט. כמו במהפכות הקודמות בהיסטוריה, המהפכה החקלאית, והמהפכה התעשייתית היא יצרה הזדמנויות כלכליות עצומות.

במהפכה החקלאית – האדם למד לביית, לגדל ולייצר באופן סיסטמטי את המזון שלו וביטל את התלות שלו בציד. יזמים זריזים בתקופה הקדומה ההיא למדו לרכוש קרקעות, לעבד אותם ביעילות וליצור עודף כללי שהניב להם עושר עצום. שרידי העושר הזה ניכרים עד היום בטירות מפוארות באירופה החולשות על אחוזות רחבות ידיים.

במהפכה התעשייתית – האדם החל לייצר מוצרים זולים בייצור המוני ולתרגם את זה לשיפור משמעותי ברמת החיים הכללית של האנושות. גם כאן יזמים ממולחים שזיהו את ההזדמנות בזמן אמת השכילו לבנות בתי חרשות ותעשיות אדירות שסיפקו סחורות ומוצרים כמעט לכל האנושות. חברות ענק כמו קוקה קולה, מקדונלדס ובית החרושת המיתולוגי של הנרי פורד הן דוגמאות מייצגות לאן המפכה הזו הובילה את חלוציה.

כיום אנחנו במהפכה העולמית האדירה בתולדות האנושות, מהפיכת המידע. האדם למד לכרות, לייצר, לעבד, להפיק ולהפיץ במהירות האור את מה שעומד בבסיס כל מוצר ושירות בכל תחום שהוא, וזה הידע. הידע איך לייצר, ליצור או לפתח משהו. את הידע הזה אורזים ומפיצים באמצעים שונים שהופכים לערוצי הפצה של מידע.

חלוצי עידן המידע עדיין אתנו בחיים ואנחנו כבר רואים את ההיקף העצום של ההשפעה שלהם בכל תחומי חיינו. 

בעוד שבמהפכות הקודמות של האנושות רק שיכבה קטנה של יזמים מצליחים ואמיצים הצליחה לשים את היד על עוגת העושר הגדולה והותירה להמונים פירורים, עידן המידע הפך את הקערה על פיה וכעת הכח עבר להמונים. כמות המתעשרים החדשים בעקבות עידן המידע הוא הגדול ביותר בתולדות האנושות ומקיף מיליוני אנשים בעולם שלמדו מהר לנצל את התשתיות החדשות כדי לצבור הון ועושר לעצמם.

לראשונה בתולדות האנושות כל אחד בעולם קיבל הזדמנות שווה להיות מיליונר בעזרת אסטרטגיות, שיטות וכלים הזמינים לכולם ומחירים אפסיים

בשני העשורים האחרונים התפתחה בעולם תעשיית מידע Info marketing שכבר מגלגלת עשרות מיליארדים בשנה. 

יש שלושה גלגלי שיניים מרכזיים שמניעים את התעשייה הזו ופתוחים לכל יזם שמעוניין לקדם את עצמו ולהקים את האימפריה שלו.

ערוצי תוכן

האדם בעידן המודרני זקוק לתוכן. כל סוגי התוכן. תוכן שימושי – איך לשפר את חייו, תוכן פוליטי, דתי, אידאולוגי כדי ליצור לעצמו זהות ושייכות ותוכן בידורי כדי להנעים את זמנו. כולנו מכירים בוודאות את פלטפורמות ערוצי תוכן הגדולות כמו פייסבוק, גוגל אתרי הבלוגים ועוד. פלטפורמות אלו מאפשרות לכל אחד להעלות את התוכן שלו, לחבר אליה קהילת מתעניינים ולתרגם את הפעילות שלהם למכירות מוצרים ושירותים. כל אחד יכול בכל רגע נתון להתחיל את היזמות שלו בתחום הזה. 

מוצרי מידע

בעשורים האחרונים פרץ לחיינו סוג חדש של מוצרים שהאדם לא הכיר קודם. מוצרי מידע. מוצרים אלו אורזים באופן דיגיטלי תוכן ומידע ומנגישים אותו לצרכנים בכל העולם. עלות ההפקה הנדרשת מזערית ביותר ביחס להקיף התמורה שניתן לקבל.  מגפת הקורונה, גרמה לאנשים ברחבי העולם להסתגר בבית והאיצה מאוד את המהפכה הזו. היקף הגלישה והקניות באתרי האון ליין זינק לרמות שנראו לפני כן רק בפיקים כדוגמת בלק פריידיי.

נכסים דיגיטליים

נכסים דיגיטליים הם הנדל״ן החדש. הנדל״ן האינטרנטי. ממש כמו בנדל״ן הרגיל בנדלן הדיגיטלי אנשים קונים או משקיעים ב ״נכס״ ואז משכירים אותו או משביחים ומוכרים אותו וכך מתעשרים. בנדלן הדיגיטלי נכסים הם: אתר, בלוג, אפליקציה, חנות מקוונת וכד. מהן ניתן לליצר הכנסה קבועה כמו ״שכר דירה״ שמתקבל כנגד מכירת שטחי פרסום, מכירת מוצרים, אפיליאייטס ועוד. 

השאלה איננה אם אפשר להרוויח ואפילו להתעשר בעידן המידע. השאלה היא מי מוכן לקפוץ לבריכה ולנצל את ההזדמנות של פעם באלף שנה.

והשאלה הספציפית לגביך:

יזמות באינטרנט – אתה בפנים?
יזמויות באינטרנט
יזמות באינטרנט

למי מיועד מסלול יזמות און-ליין

בעשור האחרון ליוויתי בתור יועץ עסקי מאות יזמי און-ליין בשלבי ייזום, פיתוח, השבחה ואפילו אקזיטים של מיזמי און ליין מצליחים. מניסיון של בחינה של מאות מיזמים כאלו, יש פער גדול בין הציפיה המוקדמת של היזם למה שהוא מצליח לפתח בסופו של דבר. ההצלחתי במהלך השנים להוביל יזמים להצלחות ופריצות דרך על בסיס הידע והניסיון בשטח שרכשתי.

קראו עוד על ליווי לעסקים

פתחתי מסלול פיתוח מיוחד ליזמות באינטרנט שמיועד לבעלי עסקים ויזמים שמעוניינים להקים אימפריה שמבוססת על יזמות אונליין. 

מסלול יזמויות באינטרנט הוא מסלול ייחודי. הוא כולל תהליך ייזום, פיתוח והשבחה של מיזם און ליין ומבוסס על בניית שותפות ביני לבין היזם. היזם מביא את הרעיון והמשאבים שלו, אני מביא את הידע הניסיון שמתורגמים לאסטרטגיות ווטקטיקות כיצד לממש את זה.

מטבע הדברים אני מוצף בבקשות כאלו. לכן לקראת כל רבעון אני עורך ״ועדת השקעות״ משלי ומקבל למסלול הזה שני מיזמים בלבד. איתם אני בונה את התהליך ליזמות אונליין מוצלחת.

.

מי היזמים שאני מחפש ליזמות אונליין?

בעלי עסקים מצליחים שאין להם פעילות און ליין

יזמות אונליין תתאים מאוד למנטורים, יועצים, גורואים בתעשיות הבריאות, תזונה, כושר, השקעות, כספים, הזדמנויות עסקיות, יחסים, הורות, משפחה, זוגיות, לייף סטייל, פיתוח אישי, פיתוח רוחני ועוד. מנהיגים שהוכיחו את עצמם בשוק ובנישה שלהם. אלו שיש להם פעילות חזקה וכלכלית באוף-ליין אבל אין להם פעילות באון ליין והם מעוניינים להקים את האימפריה שלהם בעולם החדש.

בעלי עסקים שיש להם פעילות און ליין אבל הם לא ממצים אותה

יש בעלי עסקים, מנטורים וגורואים שכבר יש להם פעילות מסויימת, אבל הם יודעים שהם בקושי מגרדים את הפוטנציאל שלהם. הם יודעים שזה דורש ידע וניסיון ייחודי שאין להם והם גם יודעים שהדרך הכי כדאית להגיע לשם היא על ידי שותף אסטרטגי שעשה את זה בעבר כבר ויכול להוביל אותם לשם במהירות בביטחה.

נמאס לך לראות יזמים זריזים אבל הרבה פחות מוצלחים ממך שעוקפים אותך בסיבוב באינטרנט, קוטפים את הרווחים השמנים באונליין ומשאירים לך פירורים?
יש מצב שאוכל להיות מנטור עסקי עבורך ליזמויות באינטרנט!

השאר פרטים ונחזור אליך עם הצעה