איזה מן יזם אתה – חלק ב’

בפוסט הקודם סיפרתי לך כיצד התחלתי את הקריירה שלי כמורה בבית הספר ואיזו מהפיכה התחוללה על גבי במהלך עשור שהייתי מורה

המהפכה החינוכית- תרבותית שהפנימה את האנג׳נדה שלילדים שונים יש אינטליגנציות שונות, ומבנים אובייקטיבים של מוח המחייבים את המערכת להתאים את התכנים אליהם ולא הפוך!

כנס לכאן -לפוסט הקודם

אבל אני מוכרח להגיד ביושר

המהפכה הזו טרם הגיע לעולם היזמות ובעלי העסקים.

אני מסתכל על התכנים שמלמדים ומכשירים באמצעותם בעלי עסקים ויזמים, ואני רואה כיצד לא מביאים בחשבון את ‘סוג היזם’ בליווי שלו.

וכדי להתחיל להתמודד עם השאלה הזו, אני רוצה להפנות אותך לאחד הספרים הטובים שיצא לי להכיר וליישם בפיתוח האישי שלי ובפיתוח של יזמים אחרים.

הספר הזה נקרא: עכשיו גלה את חוזקותיך

את הספר גיליתי בתקופה שחיפשתי את כיוון ההתפתחות האישי-עסקי שלי.

הספר הזה הוא למעשה מבוא למבחן שמתבצע באינטרנט, ובסופו הנבחן מקבל מייל עם תיאור של 5 החוזקות שלו.

הספר נכתב על ידי חוקרים במכון גאלופ, מכון למחקרים פסיכולוגיים וחברתיים עולמי, והוא מביא שיטה שגובשה על סמך כמה מיליוני שאלונים שהועברו בין נבדקים שונים. חוקרים אלו איתרו וניסחו 34 חוזקות אנושיות. לכל אחד מאיתנו יש רמה מסוימת של כל אחת מהחוזקות הללו. אבל לכל אחד יש שילוב, מיוחד משלו מבין שלל החוזקות, שהוא צירוף חמשת החוזקות המובהקות ביותר שלו.

על פי החוקרים, באמצעות מבחן בן כ-166 שאלות אמריקאיות, ניתן לזהות את 5 החוזקות של כל אדם ועל ידי כך לעזור לו לאתר את הדרכים של מיקסום הפוטנציאל שלו.

ההנחה שעומדת ביסוד הגישה של החוקרים הללו היא שההתפתחות הטובה ביותר שאדם יכול לעשות היא על ידי ניצול החוזקות שלו באופן מיטבי. במקום לתקן את החולשות או להתעמת עם המקומות שקשה לנו, אנחנו יכולים לנצל את החוזקות שלנו ולהתקדם הרבה יותר מהר!

לקביעת פגישה אישית איתי

פרימיום

הספר מציג באופן קל ובהיר את השיטה, סוקר את 34 העוצמות, ונותן הנחיות כלליות כיצד לבצע את המבחן. עם הספר מקבלים כתובת אתר אינטרנט וקוד כניסה למבחן. הספר והמבחן נותנים לקורא הזדמנות נהדרת להתבונן באזורים החזקים, המוארים, ומטבע הדברים גם השמחים שלו. מאזורים אלו קל הרבה יותר לפתח שינויים, התקדמות והישגים.

אם יש לך עניין לדעת איזה מן סוג יזם אתה – תתחיל קודם כל בלזהות ולנסח את החוזקות שלך!

בספר יש פירוט בעברית של החוזקות האלו ומה הם הדברים שעשויים לעזור לך כעובד וכמנהל.

בקרוב אני אספר לך כאן על האופן שבו אני מתכונן לשלב את הידע הזה בתהליך פיתוח היזמים החדשים שלי במועדון המאה קיי – מחזור 8!

עם מי בא לך לשתף את הפוסט?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Print

לקביעת פגישה אישית איתי

פרימיום

אולי יעניין אותך לקרוא גם

סטודנט בן 26 שמרוויח 101,000 ש"ח לחודש

סטודנט בן 26 שמרוויח 101,000 ש”ח לחודש

חבריו הסטודנטים רצים בין עבודות סטודנטיאליות מזדמנות מלצרות בבית קפה, עבודת שמירה או שליחויות. חבריו מגרדים כמה אלפי ש”ח בודדים בחודש ומתקמצנים לקונות הפוך בכוס

קרא עוד»
למה אני שונא את בלייק פריידי?

למה אני שונא את בלייק פריידי?

אני מתעב את הבלאק פריידיי הזה! למה בעלי עסקים צריכים לשנוא את היום הזה לפחות כמוני בשנים האחרונות העולם המערבי וגם אנחנו בישראל נכנסנולאטראף משוגע

קרא עוד»