מה הפחד הכי גדול שלי

בוקר טוב

הפחד הכי גדול שלי כיועץ עסקי הוא שהלקוח שלי יצליח!

פחד שאלוהים ישמור.

נשמע משונה, נכון?

אתם בטח אומרים:

מנו, מה אכפת לך שהלקוח שלך יצליח!? זה לא מה שאתה עושה בעצם? מביא את הלקוחות שלך להישגים ותוצאות עסקיות? אתה חי מההצלחות שלהם! לקוח מרוצה ומבסוט הופך לשגריר שלך, מביא לך עוד לקוחות ומבסס את השם שלך כיועץ עסקי תותח.

מה יש׳ך הבוקר יא מנו?!

אז נכון.

הניסוח היה קצת פרובוקטיבי…

אני פוחד מלקוח שמצליח ב”מכה הראשונה”.

אסביר:

לקביעת פגישה אישית איתי

פרימיום

את שיעורים הכי חשובים, הכי רווחיים והכי משמעותיים – למדתי על בשרי מכישלונות בביזנס. ההצלחות שהאירו לי פנים כבר בתחילתם של מהלכים ראשונים, בדרך כלל לא החזיקו מעמד הרבה זמן. ומהר מאוד התגלו כ ״מזל של מתחילים״.

אין דבר מפחיד יותר ממזל של מתחילים.

מי שמקבל וחווה את זה, מקבל מתנה שתעלה לו המון כסף!

למה?

בגלל שמזל של מתחילים יוצר תחושת ״כוחי ועוצם ידי״ מאוד מהירה. היזם בטוח שחכמתו, כשרונו ויכולותיו המופלאים עשו לו את החיל הזה. וזה ב- 99% מהפעמים לא נכון. יזם כזה נח לו על זרי הדפנה, משחרר את החגורה, מאבד את הקשר למציאות ומהר מאוד גם מאבד את ההצלחות.

זה כמו לזכות בלוטו בלי שיש הכנה מנטלית מתאימה. רוב הזוכים נשארים עניים מרודים בסוף חייהם.

פיתוח ביזנס בא מתוך הרבה ניסוי וטעיה, שאין דרך לעשות אותה אלא על ידי עבודה דרך כישלונות, נפילות, סטירות וכאפות מהמציאות.

זה ״חומר הלימודים״ של היזמים. חומר הלימוד הזה לא מופיע בשום סילבוס של מנהל עסקים. וזו הסיבה שיש מעט מאוד יזמים שצומחים מתוך המחלקות האלו. היזמים הגדולים באמת (צוקרברג, גו׳בס, רמי לוי ועוד הפכו ליזמים נפלאים ונהדרים בלי תואר ראשון ובלי תואר שני במנהל עסקים).

אני כותב הבוקר את המייל הזה, כי אני בדרך לפגוש את המועמדים החדשים למחזור החדש של מועדון המאה קיי. תוכנית הדגל שלי שבאמצעותה ליוויתי כבר מעל 165 יזמי פרימיום שהכפילו את הכנסתם מהעסק, עברו את מחסום ה- 50k בעסק ושברו את תקרת ה100k.

אם נראה לך שהגיע שעתך להמר על עצמך? כתוב לי בהשב למייל הזה ואבדוק מולך אם יש סיכוי שאתה ואני נעשה ראיון, ‘קייס סטאדי’ כמו זה, ונוכל ללמוד איך אתה עשית את ה- 100k שלך.

לצפייה

רציתי לאחל לך יום של כישלון עסקי.. 🙂

אבל אני מאחל לך יום נהדר ללמוד בו את הלקחים מהכישלונות שלך עד כה

עם מי בא לך לשתף את הפוסט?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Print

לקביעת פגישה אישית איתי

פרימיום

אולי יעניין אותך לקרוא גם

סטודנט בן 26 שמרוויח 101,000 ש"ח לחודש

סטודנט בן 26 שמרוויח 101,000 ש”ח לחודש

חבריו הסטודנטים רצים בין עבודות סטודנטיאליות מזדמנות מלצרות בבית קפה, עבודת שמירה או שליחויות. חבריו מגרדים כמה אלפי ש”ח בודדים בחודש ומתקמצנים לקונות הפוך בכוס

קרא עוד»
למה אני שונא את בלייק פריידי?

למה אני שונא את בלייק פריידי?

אני מתעב את הבלאק פריידיי הזה! למה בעלי עסקים צריכים לשנוא את היום הזה לפחות כמוני בשנים האחרונות העולם המערבי וגם אנחנו בישראל נכנסנולאטראף משוגע

קרא עוד»