היכון – צא – ייעל

לפני כמה שנים התוודעתי לספר הזה:

את הספר החזק הזה כתב יזם בשם מיכאל מסטרסון. מיכאל הזה הוא יזם-על אמריקאי שהוביל כמה וכמה עסקים מאפס למחזור של 100 מיליון דולר! ללא ספק הוא יודע משהו שכדאי לנו ללמוד ממנו.

ובספר הוא חושף את צורת החשיבה והאופן שהוא ניגש לקבלת החלטות עסקיות.

הוא טוען שהרבה פעמים מיזמים נופלים על כך שהיזמים רוצים להכין את עצמם ואת המוצר שלהם לפני היציאה לשוק. הם מחפשים את המוצר ״הנכון״ או ״המוצר המושלם״ עם הקמפיין המושלם.

מסטרסון ממליץ לפעול אחרת. הנוסחה שלו אומרת כך: כשאתה יוצא למהלך עסקי (הוא מדבר על השקת מוצר) – תהיה במצב של Ready כמה שיותר מהר. זה אומר אל תחתור לשלמות, ואל תחפש את המוצר הנכון והטוב. תגיע כמה שיותר מהר למצב של מוכנות לפעולה, בזמן הכי קצר.

מיד אח״כ תעבור למצב של Fire – שזה אומר ״אש!!״. צא לפעולה מהירה, עוצמתית וחזקה. תשיק את המוצר, תשיק את הקמפיין, אל תחכה יותר מדי.

לקביעת פגישה אישית איתי

פרימיום

ואז תעבור למצב של Aim – שזה אומר תכוון, תשפר, תייעל תבצע שינויים ואופטימיזציות תוך כדי תנועה..

מסטרסון לימד אותי שבשאלה האם להעדיף פעולה מהירה על פני חיפוש פעולה טובה, נכונה ומושלמת- עדיף לנקוט בפעולה מהירה.

אבל שים לב לנקודה מעניינת:

צריך להיות במצב של ready כלשהו בהתחלה. צריך להקים מערך של שיקולים, בחינות, תנאי סף שתאפשר לייצר מוכנות כלשהי לפני יציאה לפעולה.

במשך שנותיי כיועץ עסקי פיתחתי מערך של תנאי סף. כאלה שיאפשרו לכל בעל עסק שרוצה לצאת, להשיק מוצר ולהגיע – תהיה לו מוכנות כמה שיותר מהירה כדי לצאת לשוק, במיוחד לגבי מוצרים דיגיטליים.

ועל זה אכתוב בפוסטים הבאים…

עם מי בא לך לשתף את הפוסט?

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email
WhatsApp
Print

לקביעת פגישה אישית איתי

פרימיום

אולי יעניין אותך לקרוא גם

סטודנט בן 26 שמרוויח 101,000 ש"ח לחודש

סטודנט בן 26 שמרוויח 101,000 ש”ח לחודש

חבריו הסטודנטים רצים בין עבודות סטודנטיאליות מזדמנות מלצרות בבית קפה, עבודת שמירה או שליחויות. חבריו מגרדים כמה אלפי ש”ח בודדים בחודש ומתקמצנים לקונות הפוך בכוס

קרא עוד»
למה אני שונא את בלייק פריידי?

למה אני שונא את בלייק פריידי?

אני מתעב את הבלאק פריידיי הזה! למה בעלי עסקים צריכים לשנוא את היום הזה לפחות כמוני בשנים האחרונות העולם המערבי וגם אנחנו בישראל נכנסנולאטראף משוגע

קרא עוד»